Forum AWF Katowice Strona Główna

odpowiedzi na arkusze
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AWF Katowice Strona Główna -> Gimnastyka
Autor Wiadomość
shadownike
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:30, 18 Cze 2011    Temat postu: odpowiedzi na arkusze

1.Wymień cele i zadania gimnastyki podstawowej –powinny zasapakajac zapotrzebowanie dzieci młodzieży i dorosłych .Własciwosci gim. Podst:-powszechnosci , masowe uczestnictwo , ale takrze obowiązek uczestnictwa (lekacja wf) –program nauczania dostosowany jest do możliwości rozwojowych oraz umiejętności i poziomu sprawności uczestnikow –rywalizacja sportowa najczęściej bywa umiarkowana na miare wlasnych możliwości a najważniejszym mometem jest współzawodnictwo i wykonanie ćw. Uwzglednia cele zdrowotne usprawniające i krztaltujace.
2.Systematyka zwisow –Ćw w zwisach dzielimy na ;a) zwisy wolne9proste)zwis o T wyprostowanym- zwis o NN ugiętych –zwis o T ugiętym – zwis o NN skurczonych –zwisprzewrotny/okraczny, przewrotny przodem przerzutny tyłem , okraczny b) zwisy mieszane (złożone) .Zwisy mieszane lezac przodem na podudziu –lezac przodem na podudziach , lezac przodem z zaczepienie stopami . Zwisty postawne –z postawy przodem –z postawy tylem- z postawy bokiem – z postawy przodem lukiem –z postawy Tylem lukiem .Pozstawy Zwieszone- postawa zwieszona przodem – Tylem – przysiad zwieszony przodem –siad kleczny Tylem .
3.Metodyka nauczania przewrotu w przód - fazy ruchu - pozycja wyjściowa (przysiad) - odbicie nogami (obunóż, jednonóż) - lot ciała ( pełny wyprost) - naskok na ręce ( amortyzowanie zetknięcia ciala z podłożem) -pozycja końcowa (przysiad) Ćwiczenia pomocnicze :- szybkie zmieny pozycji wyjściowych np. z leżenia przodem do przysiadu - kołyska na plecach - przetaczania bokiem o tłowiu wyprostowanym - zabawy na czworakach -koci grzbiet , podsówanie rzeczy pod siebie- skoki zajęcze w róznych formach- przewroty na pochylni lub z podwyższenia z róznych pozycji wyjściowych do róznych pozycji końcowych.
4.Wymień ćw. w części głównej - terwa ona od 20 do25 min. wystepują w niej ćwiczenia użytkowo - sportowe. Na każdej lekcji należy realizować 5 zadań- zadania z gr. ćwiczeń siłowych - zadania zwinnościo - akroboatyczne - równoważne na przyrządach - skoki gimnastyczne - zadania z gr. ćwiczeń szybkościowych.
II
1.Charakterystyka gim sportowej.
Gimnastyka sportowa dzieli się na G kobiet i mężczyzn. Cechą charakterystyczną G jest wykonywanie złożonych układów ćwiczeń w 4 lub 6 konkurencjach różnych, na poszczególnych przyrządach w ćw zw wieloboju gim. Wielobój gim kobiet obejmuje w klasie młodzieżowej cw wolne, cw na równoważni, skok przez przyrząd, w klasie sportowej 3 2 1 mistrzowskiej: cw wolne, cw na równoważni, na poręczach asymetrycznych, skok przez przyrząd (jest to tzw czworobój gim. Kobiet) W przypadku łącznego wykonania czterech układów cw obowiązkowych i czterech dowolnych mówimy wtedy o ośmioboju gim kobiet. Wielobój gim mężczyzn obejmuje konkurencje: w klasie młodzieżowej- cw wolne cw na drążku, na poręczach symetrycznych, kółkach, koniu z łękami, skok przez przyrząd (tzw sześciobój gim mężczyzn). W przypadku łącznego wykonania w wymienionych 6 konkurencjach układów obowiązkowych, mówimy wówczas o 12-stoboju gim.
2.systematyka podporów
Uwzględniając zaangażowanie aparatu mięśniowego w trakcie wykonywania podporów rozróżniamy czynne i bierne
1) podpory wolne (proste) – podpór o T wyprostowanym, kuczny, o T ugiętym, o NN ugiętych, o T w leżeniu przewrotnym, przodem, tyłem okroczny, o T ugiętym w rozkroku, o wsparci na RR, w rozpięciu, na RR ugiętych, na przedramionach, stanie na rękach o T wyprostowanym i ugiętym i o T mocno ugiętym, stanie na rękach w pól szpagacie, podpór leżąc przodem waga na przed ramionach, leżąc waga, leżąc tyłem waga
2) podpory mieszane (złożone) podpory mieszane leżąc: przodem, tyłem, tyłem o NN ugiętych, bokiem, przodem łukiem, tyłem łukiem, przysiad podparty, unik podparty przodem, klęk podparty przodem- podpory zwieszone: przodem, na drążku na podudziach, podpór zwieszony przodem (wchodzenie stopami po szczebelkach) przodem łukiem, tyłem o NN ugiętych, przodem o T ugiętym – podpory postawne: przodem, tyłem, przodem przy ścianie, przodem łukiem, tyłem łukiem, bokiem łukiem.
3.Metodyka nauczania przewrotu w tył
W nauczaniu przewrotów w tył wykorzystane zostaną ćwiczenia przygotowawcze : przewrót w tył skulony z przysiadu podpartego zwracamy uwagę na prawidłowa prace RR- RR wyprzedzają ruch obrotowy ciała w tył przez szybkie zgięcie (przedramiona musza być ułożone równolegle) dłonie ułożone za karkiem asekurują głowę energiczny wprost RR pozwala przejść Ćwiczącemu do przysiadu.
4.kształtowanie gibkości środkami gim
Gibkość to zdolność do wykonywania zadań ruchowych związanych z max amplituda ruchu. Najprostszym przykładem Ćwiczeń gibkościowych są energiczne skłony T, wymachy lub odmachy RR i NN (cw czynne). CW. Czynnościowe bierne to wszystkie cw rozciągające ze współćwiczącym, szpagaty
Odrębna gr cw gibkościowych wymagających dużej ruchomości w zakresie kręgosłupa stanowią mostki ( podpór leżąc łukiem tyłem) oraz liczne przejścia powolnym przerzutem w przód i w tył. Gibkość najłatwiej i najskuteczniej kształtować w wieku dziecięcym od 6 do 12 lat
III
1.Charakterystyka akrobatyki sportowej. Akrobatyka sportowa obejmuje następujące specjalności: - skoki akrobatyczne w konkurencjach: skoki kobiet i mężczyzn; - ćw. Dwójkowe w konkurencjach: dwójki męskie, żeńskie; - ćw. Zespołowe – piramidy w konkurencjach: piramidy kobiet trójkowe, piramidy mężczyzn czwórkowe; - skoki na trampolinie: w konkurencji K i M – skoki synchroniczne K dwójkowe, skoki synchroniczne M dwójkowe
2.systematyka ćw. równoważnych. Podział ćw. równoważnych: - bez przyrządu; - na przyrządach. Przykłady ćw. równoważnych:
a)wejścia i wyskoki:1.wejście na równoważnie – z podporu przodem wejście do postawy przez postawienie NN na kładce z boku (to tzw. Podpór kuczno-rozkroczny); 2. Z siadu rozkrocznego w poprzek zaczepienie NN z tyłu, wejście do postawy przez przysiad podparty; wyskoki 3. wolne (ćwiczący po odbiciu ląduje bezpośrednio na NN np. w przysiadzie); 4. wyskok kuczny jednonóż lub obunóż; 5. wyskok rozkroczny; 6. wyskoki przewrotem w przód, przerzutem, saltem.
b)Pozycje równoważne: wspięcia na palcach stania jednonóż z różnym położeniem nogi wolnej, uniki półwagi, wagi.
c)Przejścia, podskoki: w przód, w tył i bokiem, we wspięciu na palcach, chody wypadami, unikami, z klękiem, z przysiadem, krok akcentowany, cwał, krok polkowy, przemachowy.
d)Obroty i piruety: ćwierćobroty i półobroty we wspięciu na palcach obunóż w postawie wyprostowanej i piruet w przysiadzie.
e)Ćw. RR, NN, T: na równoważni mogą być realizowane wszystkie wszystkie ćw. kształtujące w sposób artystyczny.
f)Elementy zwinnościowo-akrobatyczne: przetoczenia, przewroty, inne
g)Zeskoki: kuczny, rozkroczny,, klęczny, z obrotami, zawrotny, saltem
3.metodyka nauczania przerzutu bokiem.
Przerzut bokiem jest to pełny obrót wyprostowanego T wokół osi przodotylnej w płaszczyźnie czołowej. Po silnym odbiciu jedną nogą przodem (można również bokiem) następuje krótkotrwałe podparcie rękami o podłoże (stanie na rękach w rozkroku) następnie oparcie nogi zamachowej na podłożu i szybki wyprost T do pozycji stojąc rękami w bok.
Nauczanie przerzutu bokiem poprzedzone jest ćw. pomocniczymi:
- przeskoki zawrotne z różnych pozycji wyjściowych np. w przysiadzie podpartym, skłonie podpartym, uniku podpartym; – przeskok zawrotny przez ławeczkę; – stanie na rękach z postawy stojącej; – w postawie rozkrocznej skłon T w bok i mocnym oparciem jednej ręki o podłoże; -w półprzysiadzie z RR w górę przerzucanie ciałą wzdłuż linii przez krótkotrwałe stanie na rękach do półprzysiadu.
4.Kształtowanie siły środkami gimnastycznymi
rozróżniamy 3 metody kształtowania siły: powtórzenia, obciążeń maksymalnych, szybkościowo-siłowa. W gimnastyce dominuje metoda powtórzeniowa i dysponuje bardzo licznymi środkami kształtowania siły: ćw. w zwisach i podporach, przeploty, ugięcia i wyprosty; w zwisach lub podporach: wszystkie ćw. na przyrządach, ćw. dwójkowe akrobatyczne, piramidy, dźwigania, podnoszenia, przenoszenia, czołgania, pełzania, czworakowania, zabawy z mocowaniem, przeciągania, przepychania, rzuty i chwyty, ćw. oporowe ze współćwiczącym, ćw. z przyborem ciężkim lub lekkim.
IV
1. Charakterystyka gimnastyki artyst. - jest uprawiana wyłoncznie prze kobiety ze wzgledu na wymaganą wrażliwość na piękno i harmonie ruchu. Nierozerwalność ruchu z muzyką wymaga od ćwiczacej duzej wrażliwości tanecznej oraz poczucia rytmu. Charakterystyczną cechą gimnastyki art. są ćwiczenia z przyborami które rozwijają zręczność : Ćwiczenia z piłką - rzuty,podrzuty,chwyty-uderzenia o podłoże , rózne sposoby kozłowania - toczenie piłki po podłozu, ramionach, nogach z przodu i z tyłu - przenosy przemach krażenia. Ćwiczenia ze wstążką - łuki wymach przemachy, koła, spirale, ósemik, wężyki rzuty chwyty. Ćwiczenia ze skakanką - ćwiczenia wykonywane w miejscu rózne podskoki,przeskoki.-ćwiczenia z przemieszczeniem sie w różnych kieruknach- wymachy i przemachy - kołyska i obroty - rzuty chwyty. Ćwiczenia z obręczą - wymachy przemachy - obracanie obreczy w obu jej osiach - rzyty chwyty- toczenie obreczy po ziemi i po ciele-przejscia przewleki skoki ponad obręczą i przez obręcz.
2.Systematyka skoków- skoki gimnas. sa cwiczeniami szybkosciowo-siłowymi obejmują ko. 200 skoków. Wymagaja wysokiej koncentracji uwagi i koordynacji. Są doskonalym środkiem kształtowania cech wolicjonalnych. Skoki mieszane-1 skoki podstawne- skok rozkroczny, s. ugięty, s. kleczny. s. lotny, 2 Skoki różne - zawrotne, odwrotne, odboczne 3 Skoki obrotowe - s. z przewrotem w przód, s. wychwytem z karku wychwytem z głowy, s. przerzutem bokiem, s. przerzutem w przód z odbiciem o cześć konia, s. łamany przerzutem w przód, s. przerzutem w przód. 4 Skoki łączne - połaczenie nastepujacych po siebie ćwiczeni lub skoków - skok kuczny klęczny rozkroczny lub gięty ze stania na rękach lub po naskoku na ręce. Skoki wolne - zbliżone są do naturalnych form ruchu faza lotu nie jest zakłucana . fazy ruchów - pozycja wyjściowa . rozbieg, odbicie jednonóż lub obunóż .Lot po paraboli rzutu skośnego , lądowanie.
3.Metodyka nauczania stania na rękach - przysiad wykonany mocnym odbiciem , kolejne ustawienie przed soba w lini prostej rąk i stóp - w skłonie podpartym wysokie przeskoki z nogi na nogę, przeskoki zawrotne nad ławeczką , stanie na rękach w rozkroku z pomoca współćwiczącego, przerzut bokiem z pomocą, przerzut bokiem nad przeszkodą , przerzut bokiem z zatrzymaniem w stanie na rękach i zejscie do pozycji końcowej, przerzut biokiem miedzy dwiem liniami.
4.Formy prowadzenia zajęć- forma zajeć w zespołach, forma zajeć w zespołach z dodatkowymi zadaniami-forma frontalna.- f. gimnastycznego toru przeszkód,-f.obwodu ćwiczącego - f. stacyjna.
V
1)Charakterystyka Ćw –Porzatkowo Dyscyplinujących
Są doskonałym środkiem zorganizownia zajęć KF oraz świadomego zdyscyplinowania grypy. Umożliwiają sprawne pod względem metodycznym przeprowadzenie lekcji WF. Są środkiem mobilizującym ćwiczących. Ogólnie Ćw. porządkowo dyscyplinujące możemy podzielić na:
- czynności porządkowe- ćwiczenia porządkowe (marsze, biegi korowodowe, ustawienie kolumn ćwiczebnych, ustawienie porządków zastępów ćwiczebnych, sposób podejścia do i odejście od przyrządów, ustawienie ochrony i sposób zabezpieczenia ćwiczących)
Ćwiczenia dyscyplinujące ( postawa zasadnicza, zwroty szybki w miejscu i zmiana szyków odliczania)
2)Warunki zachowania równowagi
Zrównoważenie wszystkich sił zewnętrznych, zachowana równowaga momentu sił, wielkość równowaga momentu sił, wielkość powierzchni podstawy (podparcia), wysokość usytuowania OSC, wielkość kąta równowagi lub stabilności, rozróżniamy 3 stany równowagi:Stała, chwiejna, obojętna
3)Metodyka nauczania wymyku przodem
Drążek niski a następnie średnia a)prawidłowy podpór b)z podporu podmyk w przód o nogach ugiętych potem wyprostowanych c)na jednej żerdzi poręczy ustawionych równolegle od drabinek lub z pomocą laski stojąc pod drabinkami wymyk z na przemian stronnym chodem po szczeblach drabinek d)na materacu z siadu na podłożu podchwytem za niski tram i zaczepieniem stopy o wyższym odepchnięciem się przejść do podporu e) z postawy stojącej wymyk za pomocą skośnie ustawionego przyrządu np. ławeczki, pokrywy skrzyni
4) Kształtowanie szybkości na lekcji gimnastyki
Szybkość to zdolność do wykonywania maksymalnej liczby czynności ruchowych (ćwiczeń kształtujących) przebycie określonego odcina drogi w minimalnym czasie, miarą szybkości jest minimalny czas uzyskany w biegu na krótkich dystansach (60-100m) w tym przypadku mamy do czynienia z prędkością liniową V = S/t. W gimnastyce z taką postacią spotykamy się tylko w trakcie w rozbiegów do skoków gimnastycznych lub skoków akrobatycznych, prędkość pozioma wynosi ok. 7m/SW większości ćwiczeń akrobatycznych mamy do czynienia z prędkością pompową ponieważ całe ciało lub jego część porusza się po łuku lub okręgu np. wahania w zwisie lub w podporze wymyki, wykręty, przewroty, salta.
VI
1.Charakter torów przeszkód na lekcjach WF- Jest to forma prowadzenia zajęć polegająca na tym że uczniowie w czasie ćwiczeń użytkowo sportowych muszą pokonać wyznaczoną przestrzeń na której ustawia się 6-10 przeszkód. Przed rozpoczęciem ćwiczeń należy zapoznać uczestników z kolejnymi przeszkodami. Zadaniem uczesz. Jest indywidualne poprawne pokonanie toru przeszkód w jak najkrótszym czasie. Tor przeszkód powinien zawierać elementy gimnastyczne które będą kształtować cechy motoryczne.
2.Omów ćwiczenia gimna.- Zwisy są ćwiczeniami siłowymi gdyż ciężar ciała jest utrzymywany dzięki sile mm zginaczy i obręczy barkowej. Rozróżniamy ćwiczenia czynne i bierne. Ćwiczenia te można wykonać na przyrządach: kółka,drążek,poręcze symetryczne,asymetryczne,liny pionowe i poziome,żerdzie pionowe,drabinki,kraty. Ćwiczenia w zwisach dzielimy na zwisy wolne i zwisy mieszane(leżąc zwisy postawne,postawy zwieszone.) Podpory stanowią podstawowy środek gimnastyczny kształtowania siły, w podporach ciężar ciała utrzymywany jest dzięki sile mm prostowników i obręczy barkowej. Rozróżniamy ćwiczenia czynne i bierne, ćwiczenia w podporach dzielimy na podpory wolne i mieszane(leżąc, zwieszone, postawne). Skoki są to ćwiczenia szybkościowo siłowe rozwijają siłe NN, brzucha, grzbietu , obręczy barkowej, koordynacje ruchową oraz zdolność koncentracji, odwagę, orientacje przestrzenną. Dzielimy je na: skoki wolne, skoki mieszane(podst., różne, obrotowe i łączne). Przewroty są najwcześniej wykonywane na zajęciach wf są podstawowym środkiem kształtowania zwinności charakteryzują się obrotem ciała wokół osi poprzecznej o 260 przy kontakcie skulonego tułowia z podłożem. Mogą być wykonywane w przód, tył, z miejsca, rozbiegu, marszu.
3. Metodyka nauczania przeskoku rozkrocznego przez kozła. Kozioł obniżyć na najniższą wysokość przed nim ustawić odskocznie a za nim materac do lądowania. Ćwiczący staje na odskoczni kładzie ręce na kozła i po 3 tempowych podskokach odbija się i przeskakuje przez kozła. T samo tylko odbija się wyżej i przeskakuje kozioł rozkrocznie Ustawienie jak wyżej tylko przed odskocznią ustawiamy górną część skrzyni, zeskakujemy ze skrzyni na odskocznie, odbijamy się i przeskakujemy kozioł rozkrocznie.
4. Ćwiczenia na poręczach- wywijanie w podporze, wywijanie w oparciu na RR, z siadu rozkrocznego przewrót w przód do siadu rozkrocznego, z oparcia na RR zamach przewrót do oparcia na RR z T wyprostowanym, z oparcia na RR zamachem przewrót w tył do stania na barkach, stanie na barkach siłą, stanie na barkach zamachem, wymyk przodem z pół obrotem do leżenia przodem na żerdziach przodem z NN w rozkroku, a oparcia na RR wsparcie wychwytem do podporu, z oparcie na RR wspieranie w przednim zamachu do podporu, z oparcia na RR wspieranie w tylnym zamachu do podporu zeskok odwrotny lub zawrotny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Somon
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 11:07, 18 Cze 2011    Temat postu:

Krzysiu Very Happy pięknie!! sam pisałeś?
z mojej str wielkie dzięki że to wrzuciłeś!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vi
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: K-ce
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 11:13, 18 Cze 2011    Temat postu:

ja mam jeszcze siódmy Very Happy

Zestaw VII
31.Wymien cwiczenia gimnastyczne wykonywane na drążku
postawa zwieszona,wymyk przodem do podporu,odmyk w przod,zwis o T wyprostowanym,zwis przewrotny tylem okroczny,przezutny,o T wyprostowanym,kuczny,
32. Korzysci ćw kształtujących
Nawyk prawidłowej postawy, korekta wad postawy, lepsze samopoczucie, lepsze przygotowanie do ćwiczeń w części głównej lekcji
33.Wymien zasady zachowania rownowagi w cwicz gimnast
zrownowazenie wszystkich sil zewn, suma momentów sił ciężkości, zachowana równowaga momentów sił, wielkość powierzchni podparcia, rownowaga wszystkich sil, wielkość kata równo lub stabil. Wysokość OSC.
34.Metodyka nauczania przeskoku kucznego
rozbieg- bieg w miejscu, na krótkim dystansie ze zmiana tempa, z postawy zasadniczej na sygnał max naskok i odbicie- podskoki w miejscu (nogi złączone) na podłożu i odskoczni, przeskoki przez niskie przeszkody, ze skrzyni zeskok na podloze i tempowe odbicie w gore, tempowe naskoki i zeskoki na lawke, zeskok z podwyższenia na odskocznie, z kilku krokow naskok na odskocznie wyskok w gore, z biegu naskok na odskocznie i przeskok przez niskie przeszkody faza lotu z krotkiego nabiegu skoki kuczne na terace, koki zajecze, skoki zajecze polaczone z kucznymi ladowanie – zeskoki w głąb z różnych wysokości przyzadu
35.Omow zasady bezpieczenstwa stosowane na lekcjach gimnast-wlasciwy stan posiadanej bazy materialnej-czystosc, liczebnosc klas, wielkosc obiektow, oswietlenie odpow; odpowiednie korzystanie z urzadzen asekuracyjnych ;;korzystanie z szatni,saun prysznicow ;; odpow stan techniczny przyrzadow i urzadzen;; poprawne prowadzenie lekcji, przygotowanie przez nauczyciela, zapewnienie odp asekuracji w czasie cwiczen, nauczanie dostosowane do warunkow tzn wieku plci,odpow pomoc (kontakt z os cwicz) podtrzymanie, ochrona wlasciwa, samoasekuracja
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shadownike
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:15, 18 Cze 2011    Temat postu:

nie, to nie moje dzielo, to jest takie srednie szczerze mowiac Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Somon
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 12:30, 18 Cze 2011    Temat postu:

no tak bo są tylko 4z5 zagadnień z każdego zestawu. Może ma ktoś coś jeszcze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shadownike
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:44, 18 Cze 2011    Temat postu:

kurwa, no to szczyt lenistwa, nawet 1 zagadnienia nie chce Ci sie opracowac.. a egza bedzie inny - bd te pytania wymieszane itp wiec nie rob gotowca. ja jak skoncze pisac to moge wrzucic fotki moich notek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Somon
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 12:53, 18 Cze 2011    Temat postu:

skąd wiesz ze nie szukam po książce ;] nei oceniaj pochopnie. To co już wrzuciłeś nic cię nie kosztowało nie nalegam by ktoś się napracował i wrzucał swoje notki, ale moze ktos coś dostanie od kogoś wtedy może wrzucić na legalu ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafalll
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Żarki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:57, 18 Cze 2011    Temat postu:

No albert ja bym do Szymona nie startował z takimi tekstami Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Somon
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 13:01, 18 Cze 2011    Temat postu:

nie jestem Szymon tylko Rafał Sch... ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafalll
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Żarki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:05, 18 Cze 2011    Temat postu:

ahahahaa. Ja zawsze myślałem, że to Szymon Łada Very Happy ahaha
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vi
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: K-ce
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 13:22, 18 Cze 2011    Temat postu:

umarłam xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Knurów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:26, 18 Cze 2011    Temat postu:

bo nie idzie zrobic nicku z swoim imieniem tylko ksywka ktora jest znana w okreslonym kregu? dziekuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shadownike
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:30, 18 Cze 2011    Temat postu:

pozdrawiam wszystkich
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marek
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Goczałkowice Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:40, 18 Cze 2011    Temat postu:

free przybyła
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rolka
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Żory

PostWysłany: Sob 22:49, 18 Cze 2011    Temat postu:

ja mślałem zę to S Smyrdek zawsze.. bo Lada chyba już postudiował.. on tylko jadł na naszej uczelni Very Happy i wracal na zot
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AWF Katowice Strona Główna -> Gimnastyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin